Ұмытшақтық дерт болып жабысқанба?!

Ұмытшақтық дерт болып жабысқанба?!

Мына заман бәйгедей жарысқанда,

Мына жұрттар заманмен алысқанда,

Мен жүрмін дара бөлек көпшіліктен!

 

Ұмытшақтық дерт болып жабысқанба?!

Жұмыстарым қат-қабат қабысқанда,

Қазір айттым ұмыттым,

                                   намыстанба?!

Ұмытқанды жабамын өтірікпен!


Ұмытшақтық дерт болып жабысқанба?!

Мына дертім шаршатты жарысқанға,

Балапаны айналып арыстанға

Жеп барады ішімнен ептілікпен.

 

О, Тәңірім қондыршы құптылықты ем!
О Тәңірім!

              Қондыршы,  құптылықты ем! 



Бөлісу: