Тәуелсіз елім - Қазақстан
жеке
блог
блог
Қазақстан - кең байтақ, елім менің,
Шегі шетсіз, жазира жерім менің.
Сағынамын өзіңнен ұзап шықсам
Желтоқсанның бермесін енді желін!
Тәуелсіздік келді бізге алыстан,
Қаншама адам бір сен үшін
Жан аямай алысқан.
Ұл - қыздарын бейбіт күнді
Орнатуға жан салған!
Астана - Қазақстанның жүрегі,
Тәуелсіздік - Қазақстанның тірегі.
Еліміздің баянды ұзақ ғұмыры
Әр қазақтың тілегі!
Ата - бабам жолыменен жүреміз,
Тәуелсіздік, Бейбітшілдік
Екі ұғым - бір егіз
Сенің арқан - Туған елім,
Барлық бақыт базарым
Өзіңде деп білеміз!