Сіз...
жеке
блог
блог
Ойға шомып барам әсте шарасыз,
Алыс қырдан қол бұлғап бір барасыз.
Іздеп жүрсіз, шамасы сіз табасыз,
Осылайша қиялымда ғанасыз.
Ойға шомып барам әсте шарасыз,
Алыс қырдан қол бұлғап бір барасыз.
Іздеп жүрсіз, шамасы сіз табасыз,
Осылайша қиялымда ғанасыз.