Сүйіктім,қалқам,маралым менің,
Мен үшін күннен жаралып едің.
Жұлдыздай болып,айға да балап,
Періштем болып саналып едің.
Сүйіктім,қалқам,маралым менің,
Емдеші келіп,жараның емін.
Ойлайтын күнде,ұйықтамай түнде,
Қайтемін енді, сананың емін!
© Заманбек Тілекқабылов
#Жасақын