Дала - тұман,
Тұншығамын,
Ауыр – үн,
Домалайды көз алдымда тары күн...
Жұбата алмай жүрегімді жылаған
Жүдеп кеттім,
Жылусыз қап,
Арыдым.
Бақыт деген бар ма еді?
Ұқпадым,
Жанарымның кермек жасы –
Жұтқаным.
Тұрмын үнсіз қалтыраумен,
Шеріммен,
...Жаз көңілі,
Жүрегіме жұқпадың.
Күресе алмай
Көне жолда қайғыммен,
Ана әлемге құшағымды жайдым кең
Кірпігімнен мұң үземін бұл ғасыр
Сүйемін деп неге ғана айттың сен?!