Соңында қала бердім арманымның...

 Сен кетіп,
Үйден үміт қашты мына
Қайғыға қала бердім бастырыла
Сенсіз сәби жүректің әр лүпілі
Жас болып
Тамып жатты жастығыма.

Сен кетіп,
Шаттығы ұшты шаңырағымның
Бақытсыз жолаушысы ем арба – күннің
Айлы түн аман бол деп хош-хош айтып, 
Соңында қала бердім арманымның.

Сен кетіп, 
Қайғы әлдилеп елегенмен, 
Түн қадап қарашығын тереземнен
Өзімді ұқсаттым мен зау көктегі 
Жұлдызға бір-біртіндеп сөне берген.

Жұлдыз БЕЙСЕКОВА.



Бөлісу: