Сені мәңгі сүю керек
жеке
блог
блог
Таулары биік салалы,
Өрбіткен ой мен сананы.
Жібектей желпіп тұратын,
Сатының салқын самалы...
Таулары биік салалы,
Өрбіткен ой мен сананы.
Жібектей желпіп тұратын,
Сатының салқын самалы...