Сылдырлап аққан бұлақтан,
Самал боп ескен желдерден,
Жарық боп толған айдан,
Сені еске алам мен!
Үнсіздік ауылды жайлаған,
Отырмын бақта демалып,
Аспанда жұлдыз жайнаған ,
Отырмын сені еске алып.
Ұйқымда қашып кешегі,
Күтудем таңның атқаның,
Бұл да бір қызық сәт енді,
Кейін бір еске алатын!