Жақсы болмас бəрінің досы дүйім,
Түсіне алмас көңілдің қошы күйін.
Көз жасыңды жасырып өзгелерден,
Тұншықтыра жылаудың өзі қиын.
Ессіз өмір кімге күнім ұнапты,
Əлсізбін бе?Көтере алмаң сынақты.
Еңсемді тік ұстаймын-ау дегенде,
Өмір тағы жылатты...
Күн-күнімен,жылдар əрмең жылғалап,
Əкетеді өмір-өзен бұғаулап.
Жасаурап-ақ тұратұғын жанардың,
Жасы қашан құрғамақ?!
Жолдар тегіс,түзу емес,зырғанақ,
Міз бақпастан өтер ме едім сырғанап.
Бірде тəтті,бірде қатты сұм өмір,
Енді кімді сынамақ?!
Авторы:Мөлдір Несіпбаева