Қарап қалсам сағатыма,
"Үш жарым"
Күмілжиді көкейімде құштар үн.
"Үш жарымды" көре бердім О неге ?
Сезінгендей бір беймәлім күш барын.
Өрілгенмен үш жарымда өлеңім,
Қайда барсам сол уақытты көремін.
Бәлкім сағат: "Үш жарымда" қуанам,
Бәлкім сағат: "Үш жарымда" өлемін.
Қапеліме қамсыз ойлар ереді.
Болмаса да өзі жайлы дерегі,
Үш жарым жыл күтіп жүрген сүйгенім,
Бәлкім сағат: "Үш жарымда" келеді.
Көргеніммен ауық-ауық түн бетін,
Жиі-жиі жыр оқимын түнге тым.
Сағасы өткел сезімдерден дерт ішіп,
Үш жарымда мұң шағады кімге- кім?
Таусылғандай жүректегі жыр-әні,
Үркек ойдан арылмады түн әлі.
Үш жарымда тоқтап қалған үйдегі,
Барлығына біздің сағат "КІНӘЛІ" !
Қарап қалсам сағатыма,"Үш жарым"
Ақгүл Айдарбекова 3:30