Қызғану керек
жеке
блог
блог
Қызғану керек
Қызғану керек әлемді
Үлгі тұт осы сәлемді.
Қызғану керек жердің сиы Байқоңырды
Өзімізде "өзгелер" айға барар жол қылды.
Қызғану керек ата-дәстүр тарихты
Тарихымыз бұрмалы екенін кім ұқты?
Қызғану керек төл тәрбие - тілімізді
Ғасырлар бойы жоғалған ділімізді!
Қызғану керек кеңпейіл жомарт елімізді
Қызғану керек, сауда қылмай жерімізді!
Қызғану керек атаулысы өнерді
Қызғанбасақ, тұтанбай-ақ сөнеді!
Қызғану керек дара тұлға ақындарды
Шындықты жазған өр батырларды.
Қызғану керек ұлтымызды қазақ деген,
Қызғану керек сөзімізді азат деген.
Қызғану керек Тәуелсідік туын
Қызғану керек қазақтың жер-суын!