"Қазақ тілі"өлең
жеке
блог
блог
Қазақ тілі
Қазақ тілім-тірегім,
Сен деп соқсын жүрегім.
Қайда мен жүрсем де
Есімде сақтап жүремін.
Тілім менің құдіретім,
Арта берсін сый-құрметің.
Мәңгі саған арналады
Менің саған құрметім