Жанардан жас тамып,
Баяғы өмірде басталып.
Өткізген күндер қаншама
Шерімді түнге ақтарып...
Мұңға орап жүректі,
Күнімді түн етті...
Бақытқа лайықты ем
Қайғы əкеп тағыда
Жанымды жүдетті.
...Қаталсын,осы,тағдыр -ау?!
Сенін де ойын,
Жаралы жүректі жаралап
Уайымсыз күйде қалдырмау.
Жамармыз қай жыртықты?
Жабармыз қай тыртықты?
Қамшылап...қамшы-ғұмыр да
Саналы сенімді
Жаралы сезімді үркітті...
Авторы:Əйгерім Шерияздан