ТАҢДАУ
ӨМІР ДЕЙТІН ОРТАСЫНДА ДӘЛІЗДІҢ,
ЕБЕДЕЙСІЗ ЖАН ЕКЕНМІН КЕЙДЕ ЕПТІ.
ӘЛІ ЕСІМДЕ ОТЫЗЫНДА ТАМЫЗДЫҢ,
ӘКЕМ ТАҢДАП БЕРГЕН ШАЛБАР,КӨЙЛЕКТІ.
ШАЛА ДА ЕДІМ,БАЛА ДА ЕДІМ ЕСІРГЕН,
БАСЫЛМАҒАН ТЕНТЕКТІКТЕН АПТЫҒЫ.
ӨЗІМДІ АЛДАП ЖАСЫРАЙЫН НЕСІН МЕН,
ӘЖЕМ ТАҢДАП БЕРГЕН ЕДІ-АУ ТӘТТІНІ.
ОЙҒА КЕЛГЕН ОЙРАН СӨЗДІ АЙТ,ЕЛІМ,
СОЛ БІР КЕЗДЕР ӨЗІМ ҮШІН БАҒАЛЫ.
БОЛАШАҚҚА БАҒДАР ЕТІП ҚАЙТЕМІН?!
МҰҒАЛІМІМ ТАҢДАП ҚОЙҒАН БАҒАНЫ.
БОЙЫМДА ЖОҚ МЕНМЕНСІГЕН ТҮСІНІК,
ОЙЫМДА КӨП БІРАЗ ҰҒЫМ АР ЖАЙЛЫ.
МЕНІҢ БЕРГЕН АУҚАТЫМДЫ ЫСЫРЫП,
КҮШІГІМ ДЕ ӨЗІНІКІН ТАҢДАЙДЫ.
ЖАСЫМА ДА,БІРЕР УАҚЫТ КҮЛЕ ТҰР,
ҚАСЫМА ДА САҚТАМАЙМЫН КЕГІМДІ.
"ТАҚИЯЛЫ ПЕРІШТЕДЕЙ ЖҮРЕ ТҰР",
АНАМ ТАҢДАП БЕРЕМ ДЕЙДІ КЕЛІНДІ.
ОЙҒА КЕЛГЕН ОЙРАН СӨЗДІ АЙТ,ЕЛІМ,
СОЛ БІР КЕЗДЕР ӨЗІМ ҮШІН БАҒАЛЫ.
БОЛАШАҚҚА БАҒДАР ЕТІП ҚАЙТЕМІН?!
МҰҒАЛІМІМ ТАҢДАП ҚОЙҒАН БАҒАНЫ. 17.09.2017