Жалғыздықтан жалыққанда...
жеке
блог
блог
Асыққан арманына
Пендеде бар ма кінә?
Жүректі тапсам деймін
Менікін алған ұға.
Бір кешер бал ғұмырды
Арнайтын ән-жырымды.
Тезірек тапсам деймін
Тек мендік жалғызымды.
Паналап тұрағымды
Анамды қылар үлгі.
Іздеумен мен келемін
Өмірлік сыңарымды.