Қанша күнің, санап көр текке кетті,
Қанша жанды, санап көр, өкпелеттің.
Адамдықтан адасып қаншама рет,
Қаншама рет ауытқып, шетке кеттің?!
Ал, қанеки, санап көр, санағышым!
Сарқылмастын тұрғанда сана-күшің.
Не жақсылық көрсетті адам саған?
Не жақсылық жасадың адам үшін?
(c) М.Мақатаев