Мені ойлап,сирек болсын жүресің бе?Құлағың шалса есімімді күлесің бе?Езуіңе күлкі қонып,жүрегіңе жылу жетіп,Жоқ?...Ал мен сені күнде ойлаймын,білесің бе?Сенің бейнең,аңсарым,әлі есімдеТүсіме сен келемісің,елесің бе?