Бар әлемді қорғаймын мен Сен бар деп...

Көшіп алғым келді сенің көзіңе

Сезімдерім сыймаған соң өзіме

Тастай салып алапат бір күй кештім

Бұл басымды – бір шоқ гүлдей төсіңе.

 

Сылқым дүние, 

Сыңсыған түн,

Сынық күн,

Сылдыраған судай жүр-ау күліп кім?

Көңіліме күзін тартқан әлемді

Құшағыңа оралған шақ ұмыттым.

 

Кінәларын,

Күнәларын - 

Жалғанның 

Бұ дүниеге қалыңдатып салған кім?

Бояй алмай қалған мені Суретші

Жүрегіңе тамшыдай боп тамған түн.

 

Жаныңда боп, жақұттаймын не керек?!

Ақ қар - көңіл, өмір - әппақ көбелек.

Бар әлемді қорғаймын мен Сен бар деп

Қанатыммен мөлдір өлең себелеп.

Жұлдыз БЕЙСЕКОВА.



Бөлісу: