Бақыт
Неге көңілсізбін дейсің?
Бақыттың не екенін білмейсің!
Әлемдегі кереметті көргейсің
Айналаға күлкі сыйлап жүргейсің.
Өмір деген-кейде қайғы,қуаныш
Өмір деген-қайғына ол жұбаныш
Көкпардағы бәйгедей көп шабыс
Берілуге мына өмір тым алыс.
Бос жіберме әр минутты ботамай,
Өтер уақыт зымырайды тоқтамай.
Көңілімде көтеремін дегенде,
Жылатпасын мына өмір ботадай.