Аяулы анам
жеке
блог
блог
Аяулы анам,
Арымен аялаған,
Жабыққанда жаныңды саялағам
Бір күлкің үшін күндей жарқыраған
Кешірдім тағдырымды аямаған.
Аяулы анам,
Сүт беріп әлдилеген,
Әлдилейін мен енді ән-күйменен
Қайтарып ала алсам ғой бала кезді
Өзіңнен басқа ешбір жан тимеген
Аяулы анам
Сөзімен жұбататын,
Мен сенің болмысыңды ұнатамын
Аумаған анасынан десе көп ел
Қуандым, осы менің - шын атағым.
Аяулы анам
Ақкөңіл аңқылдаған
Жаһандағы ең сұлу жансың маған
Күресуім үшін бар зұлымдықпен
Күш беріп, жүрші гүлдей қалпыңда аман.
Жұлдыз БЕЙСЕК