Астана.
Кіндігісің әлемнің,
Жүрегісің елімнің.
Астанам менің -бас қалам,
Бастауы асқақ арманның.
Болашақтың мекені,
Сезіледі маған ыстық екені.
Ырысы шалқып- тасып жатқан,
Бейбіт елдердің жүрегі.
Сен елімнің-алып бәйтерегісің.
Сен елімнің-жұдырықтай жүрегісің.
Сен елімнің-жас кемесіңдейсін,
Келешектің мәңгі тірегісің!
Досмухамбетова Еркежан
семей қаласы.