"Ар жазасы-бар жазадан ауыр жаза"
жеке
блог
блог
"Ар жазасы-бар жазадан ауыр жаза"
Барлық адамдар айтады өтірікті,
Көтеріп барлығынан жоғары көкіректі.
Өтірік айтарда, еш ұялмай кідірмей,
Толған өтірікке ғана толтырады жүректі.
Өтірік айтады біреу , жай ойнаймын деп,
Қазір бір айтқаннан- ақ қоямын деп.
Бірақ көп өтіріктің екенін, бір өтіріктің артынан,
Түсінеді тек кейін, ең жақын адамын алдағаннан.
Кешіру мүмкін өтірігін туысқандар,
Айту мүмкін жарайды ұмыттық қой деп құрбы-достар.
Бірақ өзін-өзі ешқашан кешіре алмайды,
Себебі ар жазасы- ең ауыр жаза бар жазадан.
Сондықтан айтпайық өтірікті ешқашан,
Сонда ғана тәуелсіз де, қайсар болады ар- ұждан.