Ана туралы өлең

Ана туралы өлең
жеке
блог

Нәрестесін тербеткеннің бірі  мен,
Бесігіме таянумен түнімен
Әлдиімді жұбатамын жан ана,
Сенің мені әлдилеген үніңмен.

Ертегі айтам, әп-әдемі күй іздеп
Дүниеден сәбиіме сый іздеп
Мен де сендей ең бақытты жан болдым,
Нәрестемнің маңдайынан иіскеп.

Түнгі ұйқыңды сәби шағым ұрлаған,
Үйден өзге іске мойнын бұрмаған,
Қандай жақсы сенің қызым болғаным,
Жарығым-ау дегеніңе нұрланам.

Үлгісі боп даналықтың, өрліктің,
Алау отын тұтандырып елдіктің
Кимешекті көпке үлгі болмысың,
Ал мен сенің қадіріңді енді ұқтым.

Ең әдемі өлеңімді арнасам,
Ең әдемі жолыңды ізгі жалғасам
Деп келемін тағдырымның жолында
Сендей Арды биік қойып әрқашан.

Ана!!!

Жұлдыз Бейсек