Сені еске алдым мен

Сылдырлап аққан бұлақтан, 
Самал боп ескен желдерден, 
Жарық боп толған айдан, 
Сені еске алам мен!
 
Үнсіздік ауылды жайлаған, 
Отырмын бақта демалып, 
Аспанда жұлдыз жайнаған ,
Отырмын сені еске алып.
 
Ұйқымда қашып кешегі, 
Күтудем таңның атқаның, 
Бұл да бір қызық сәт енді, 
Кейін бір еске алатын!


Бөлісу: