Бұның қалай...?

Сүйемін деп алып,

Алыстағаның қалай.?

Жаным болшы деп алып,

Қинағаның қалай.?

Мәңгі мендік боласың деп,

Жібере салғаның қалай.?

Мені өзіңе бауарап алып,

Үн-түнсіз кетіп қалғаның қалай.?

Мен сені енді түсіне бергенімде,

Түсіндірместен жоқ болғаның қалай?

Саған енді ғашық бола бергенімде,

Ғашықтық отына күйдіргенің қалай.?

Мен сені сүйемін, дегім келгенде,

Бір сәтте жоқ болып кеткенің қалай.?

Сен деп соғып келе жатқан жүрегімді,

Өз қолыңмен тоқтатқаның қалай.?

Саған ғана сенген едім балаша,

Сенімімді таптап кеттің қалайша.?

 



Бөлісу: