Қызылқайың ауылым


Пана боп мендей ұлыңа
Ақындық өнер сыйладың
Жуынып мөлдір суыңа
Есімді мен жинадым
Оқыдым бір жыл өзіңде
Өзіме жаңа дос тауып
Бөлендім әсем сезімге
Махаббатымда басталып
Тұсауымды кесіп сен
Атандырдың қалаға
Жыр болсын деп несібең
Бата беріп балаңа
Осылай өмір басталды
Бітпестей ұзақ сапарым
Қалада жылы қарысы алдаы
Көбейді бүгін қатарым
Жүрсемде әсем қалада
Сағындым Қызылқайыңым
Тұратын сонау жағада
Иісі бөлек қайыңның
Жеміске толы бауырың
Топырағыңды аңсадым
Сағындым сені ауылым
Ауатта тұрат аңсарым.
 


Бөлісу: