Дихан уайымы

Ауылымның ала сары қауыны,
Бітпей қойды құдайдың қара жауыны,
Ерте тұрған егіншіге таңменен,
Өткен уақыт болып тұр ғой уайымы.

Суық қыста күткен олар көктемді,
Биыл көктем қазағыма кеш келді,
Қарлығашта асықпады біз жаққа,
Сәуір бітіп келе жатыр көктемгі.

Жылдық табыс егісінен келетін,
Дихандарым егіс егіп жүретін,
Алаңдаулы күйде олар бүгінде,
Дән-дақылын жылда ерте себетін.

21.04.2017ж
#Шиелініңжігіті #Өлең

Суретке сілтеме: https://khabar.kz/…/30785-elimizdin-soltustik-unirlerinde-zh…



Бөлісу: