Майлыбаевтардың кенжесі

Құтты болсын Айгүл тәте мерейтойың,
Қырыққа сізді мен қимай тұрмын,
Шалқар жездем барында шалқып күлші,
Қуаныш пен шаттықа балқып жүрші.

Шиеліде туылдың
Чемолғанда оқыдың,
Өскеменде көп жүрдің,
Сағындырып Алматыға,
Көп күттіріп, сен жеттің.
Бауырларды сағынған,
Себеппен бір жинадың,
Байсарылар бармысың?
Қолдап отыр мені шын,
Туған күнде шабытым,
Таусылмай менің тасысын,
Тілектерді арнадым,
Ағымнан мен жарылдым.
Барлығыңның басында,
Тек жақсылық боп тұрсын.

©Шиелінің жігіті
#Шиелініңжігіті #Өлең
31.03.2017ж



Бөлісу: