Қызғану керек

                                                                Қызғану керек 

Қызғану керек әлемді

Үлгі тұт осы сәлемді.

 

Қызғану керек жердің сиы Байқоңырды

Өзімізде "өзгелер" айға барар жол қылды.

 

Қызғану керек ата-дәстүр тарихты

Тарихымыз бұрмалы екенін кім ұқты?

 

Қызғану керек төл тәрбие - тілімізді

Ғасырлар бойы жоғалған ділімізді!

 

Қызғану керек кеңпейіл жомарт елімізді

Қызғану керек, сауда қылмай жерімізді!

 

Қызғану керек атаулысы өнерді

Қызғанбасақ, тұтанбай-ақ сөнеді!

 

Қызғану керек дара тұлға ақындарды

Шындықты жазған өр батырларды.

 

Қызғану керек ұлтымызды қазақ деген,

Қызғану керек сөзімізді азат деген.

Қызғану керек Тәуелсідік туын

Қызғану керек қазақтың жер-суын!

 

 

 




Бөлісу: