Омыр-ай

Омыр, омыр, омыр-ай,
Агасын-ау зымырай,
уакытынды тызып санаулы...
Аспандагы жулдыздай.
Жалгызымды армандап,
Мен едым сол мезетынде,омыр-ай.

Арман кылып кылыгын,
Бакыт нурын тыледым,
Махаббатта кумансыз
Кешып келдым,

сагым сынбай уакытында, омыр-ай.

Адалдыктын туын лаулатып,
Мен де жеттым бул мезетыне.
Арманымды кутып тауып,
Журегымнен торын усынып,
Жеттым мен де омыр-ай.
Тагдырымызды бурмаламашы гумыр-ай....



Бөлісу: