Сұлу сөздің қажеті жоқ...

Сан күзеткен сезімімді жүрекпен Мен дір еткем ұрлағанда бір еппен Сұлу сөздің қажеті жоқ көзіңде сезімің тұр сыр суырған түнектен жиі қаққан лүпілі жүрегімнің құйындатқан сәт сайын күлемін мың сөгіп жатыр сағаттар тағатымды махаббат қой дауасы тілеуімнің ынтызарлық, ұнату, ғашықтықпа? Күйіп жанып сүюге асықтық па? Жай күйімді жаныңмен сезсең егер Құшақташы ұзамай қашықтықта.


Бөлісу: