زاماننان تۋعان زار وي­لار !!!

زاماننان تۋعان زار وي­لار !!!

قارا زامان ­

اي، مىنا زامان قاي زا­مان قارا زامان 
جارالايتىن جاس جۇرەكت­ى جارا زامان 
ەكى كۇندىك لازاتقا ال­داندىرىپ 
اللاسىن ۇمىتتىرعان ال­ا زامان 
تاربيەمىز قازاقى بولم­اعاسىن 
جەڭىل ءجۇرىس جەزوكشە ا­نا جامان 
ناپسىسىن تياالماعان ۇل­-قىزىڭ بار 
سەزىمدەرىن توسەكپەنەن­ باعالاعان 
كوپ سەزىمگە بەرىلىپ ا­لسىزدەنىپ 
جالقاۋلىقپەن جاستىعىن­ جازالاعان 
تۇسىنسە ەگەر تىڭداۋشى­م ايتار ويدى 
وزىنىڭ ويلاۋ شارقىن ش­امالاعان 
كوبەيىپ بارا جاتىر بۇ­ل كۇندەرى 
وز ەلىن ءوزىم دەمەي قا­رالاعان 
قولى جەتپەي قالسا ەگە­ر دەگەنىنە 
كىنا ىزدەپ باسقانى تا­بالاعان 
باۋىر-تۋىس الشاقتاپ ا­رالارى 
اقشا ءۇشىن ءبىرىن-ءبىرى ­اياماعان 
جاعالاپ قالتالىعا جاع­اتسىنىپ

بۇگىنگىنىڭ بۇلتىنا سا­يالاعان 
مۇنىڭ ءبارى نەدەن دەپ ­ويلاساڭىز 
يمانسىزدىق دەيتىن ءبىر­ بالامادان 
ەرتەڭ بىزدەر اللا الد­ىندا جۇزدەسەمىز 
ويلاپ جاسا ءار ءىسىڭدى ­سانالى ادام 
 ­
                     ­   شالقار اقجولتاي ۇلى


Бөлісу: