Ғашықпын

Қайтейін бар үмітім жалған болды
Көк сайтан маған қолды салған болды
Ақситып ай астында аппақ тісін
Ерінінен бір сүюім арман болды
 
Жымиса жүзі жарқын көркем дейді
Көргенде шіркін кеудем елпеңдейді
Жалт етіп шоқ жанарлар от салмаса
Ормандар өздігінен өртенбейді


Бөлісу: