Білесің бе?

Мені ойлап,сирек болсын жүресің бе?
Құлағың шалса есімімді күлесің бе?
Езуіңе күлкі қонып,жүрегіңе жылу жетіп,
Жоқ?...
Ал мен сені күнде ойлаймын,білесің бе?
Сенің бейнең,аңсарым,әлі есімде
Түсіме сен келемісің,елесің бе?



 



Бөлісу: