Астана!

Астана.

Кіндігісің әлемнің,

Жүрегісің елімнің.

Астанам менің -бас қалам,

Бастауы асқақ арманның.

 

Болашақтың мекені,

Сезіледі маған ыстық екені.

Ырысы шалқып- тасып жатқан,

Бейбіт елдердің жүрегі.

 

Сен елімнің-алып бәйтерегісің.

Сен елімнің-жұдырықтай жүрегісің.

 

Сен елімнің-жас кемесіңдейсін,

Келешектің мәңгі тірегісің!

 Досмухамбетова Еркежан

семей қаласы.



Бөлісу: