Ана тілім

Ана тілім, ардақтаймын мен сені,

Өзін болдын өмірімнің бір бөлшегі.

Осындай жалпақ, жайсаң тілі барда, 

Жасай берсің қазағым -байтақ,еңселі.

 

Сенің ғана сөздік қорын жетерлік,

Жеткізу үшін бар табиғи әсемдік.

Өзін барда жаңылмаспын ешқашан,

Себеп болар сендегі шексіз еркіндік.

 

Ана тілді ешқашан да ұмытпаспын,

Ұмытуға жібермейді жеген асым.

Кешегі батырлардың ерлігі ғой,

Тәуелсіздік орнаған мынау ғасыр!

 

Өз тілінді біле жүр "Эй,балдырған!",

Қазақ тілдің өшпес мәңгі тарихы қалған.

Тілдің тылсым құдіреті болар бәлкім ,

Қолыма қалам алып жаздырған 



Бөлісу: