Жанардан жас тамып...

Жанардан жас тамып,

Баяғы өмірде басталып. 

Өткізген күндер қаншама 

Шерімді түнге ақтарып...

Мұңға орап жүректі,

Күнімді түн етті...

Бақытқа лайықты ем

Қайғы əкеп тағыда 

Жанымды жүдетті.

...Қаталсын,осы,тағдыр -ау?!

Сенін де ойын,

Жаралы жүректі жаралап 

Уайымсыз күйде қалдырмау.

Жамармыз қай жыртықты? 

Жабармыз қай тыртықты?

Қамшылап...қамшы-ғұмыр да

Саналы сенімді 

Жаралы сезімді үркітті...

 

Авторы:Əйгерім  Шерияздан

 



Бөлісу: