Келсеңші...

Келсеңші...
жеке
блог

Көңілім алып ұшты
Қараймын жолға ұзақ
Жыр ұшты сағынышты
Бізге осы сор ғашық-ақ

Көне алмай кеткеніңе,
Келер деп қыр күзетем
Әлдекім өткені ме?
Жо-жоқ, ол - бір қыз екен.

Әп-сәтте есік қағып,
Күн бейнең тұратындай
Көздерің есімді алып, 
Жанға нұр құятындай.

Сене алмай жоқтығыңа,
Көйлек қып кигем шерді
Әнді айттым топ құсыма,
Жаным-ау, келсеңші енді.

Қарайған көздерім бе?
Әлде, күн батқаны ма?
Сен келіп, сезбедім бе?
Әлде, үйді таппадың ба?

Жасымды көп төктірмей,
Келсеңші, жан жолдасым,
Келсеңші, көп күттірмей,
Қолыңда гүл солмасын. 

Жұлдыз БЕЙСЕКОВА.