Махаббат...

Ғашық болғым келеді

Ғашық болғым келеді...ғашық болғым!

Сүйгенімді сағынып, асық болғым!

Махаббаттың бал дәмін сезініп бір

Тау суындай келеді тасып-толғым!

 

Мөлдір көзді көргім келед қадалған

Таң шығындай түнықтықтан жаралған.

Шырын сезім шарабына тойып ап

Ай астында бір қыдыру- ақ арман.

 

Сол болып жүр жүрегімнің тілегі

Аңсайды ол болса екен деп тірегі.

Көргім келде жас жігітті сыр ашқан

Қолына алып дүрсіл қаққан жүрегін!

 Осы өлең маған қатты ұнайды. 



Бөлісу: