Бөтен еріндер

Сыңғырлап салқын самалы,
жапырақтар сыбдыр қа-а-ға,
асықпай бойжеткен барады,
бойжеткен он алтыда ғана.

он алты жаста болса дағы,
қаншама нәрсе білді,
еркектердің мықты құшағында,
өткізді қанша түнді. 
      қ-сы 
Бөтен еріндер сені аймалайды,
бөтен еріндер сыбырлайды саған,
сен ерекшесің деп қайталайды,
өзгеріп кеттің жаман.

Тұманды шарап буымен,
басың да айнала берді,
бөтен алақан жылуымен,
сыбырлайсың мағынасыз сөзді.

Сүйіктісіз жүргеніңді түсінесің,
алдамшы қуып елес,
жасыңды көлдетіп жылайсың,
жан аурыуы босатпақ емес.

   қ-сы


Тыңдашы сөзді жан ашыр-
сен мүлде өзгеше едің!
қашанғы ойыншық боласың,
көрмейсің бе шынымен өзің?
 
Өзіңді ханша сезініп,
олар күледі саған,
осылай махаббаттан безініп,
кетеді он алты жаста.

қ-сы 



Бөлісу: