Сен ұсынған гүл жылайды бөлмемде...

Сен ұсынған гүл жылайды бөлмемде,
Қабіріңде өспеспін деп өлгенде.
Мен су құйып жұбатамын,
Түсін деп,
Орала да алмаспын деп көктемге

Сен ұсынған гүл жылады қазір де,
Қайтем енді,
Келместе ғой наз үнде.
Кірпігімнен жаңбыр жауып тұрардай
О, періштем,
Тағдырыма жаздым не?!

Гүлмен бірге сен ұсындың мұң маған
Көңілімнің көкжиегіндей сұрланам
Менің мынау маңдайыма кім екен,
Жалғыздықтың әнін үзбей шырқаған?!

Жас қалды ма тал бойымды жумаған,
Ұсынып бір кеткендейсің у маған,
Бөлмемдегі гүл емес, ол – өзім ғой,
Сені көрмей 
Үміттермен қураған...

Жұлдыз БЕЙСЕКОВА.


Бөлісу: