Гүлмін мен...

Бәйшешекпін,
Түймедақпын,
Нәркеспін,
Шырқай алмас кеудемдегі әнді ешкім.
Гүл дегенің - қауашағы жасымның,
Сені көрмей
Көз жасыммен күн кештім.

Меруертгүлмін,
Жұпаргүлмін,
Раушанмын,
Тағы мені сен күлімдеп қарсы алдың
Үзесің бе, 
Қолыңа алшы қасыңа,
Сенсіз бұлтты аспанымнан шаршармын.

Еңлікгүлмін,
Қызғалдақпын,
Лаванда,
Жылы сөзің жаңғырады санамда
Күндей сені көруші ем ғой, 
Бір күлші,
Күлкің тамсын сен түнейтін жанарға!

Түймедақпын,
Сарыгүлмін,
Лаламын,
Сенің бейнең сіңіп қалған жанарым,
Сұлумын ғой,
Қауыз жардым
Қарашы,
Саған деген сезімдерден жанамын.

Оянамын кеудеңдегі үлпілмен,
Жерде мен ғой күн төгетін күлкімнен,
Миллион гүлдің жұпары жоқ дәл мендей,
Саған қарап басымды иер Гүлмін мен! 

Жұлдыз БЕЙСЕКОВА.


Бөлісу: