Сені қайтем ернім тұрса өбердей...

 Сені қайтем?
Ернім тұрса өбердей, 
Көзді қайтем?
Жел үрлесе сөнердей
Жүрегімнен қайда қашам?
Қай жаққа?
Бұл сезімнен құтылмаймын мен өлмей.

Кірпіктерім кірпігіңе байланған,
Сені күтіп
Сағаттардан, 
Айлардан,
Үміттері жапырақтай қураған 
Бір қыз көрем айнамнан.

Сала берсін уақыт жүзге із мейлі,
Атым неге жүрегіңде жүзбейді?
Сезімдерің мен жаққа 
Раушандарын үзбейді
Сен бақытты шығарсың,
Мені қазір күз дейді... 

Ақ қар орап жұбатады жанымды
Тыңдата алмай түнде салған әнімді,
Тағы...
Тағы...
Күзетем бе сағымды,
Сені сүйіп құшамын ба қабірді?!

Мына түннен меніменен бірге асшы,
Сенсіз жұтқан ауа да - у,
Су да - ащы
Түстерімнен өңіме кеп ұласшы,
Жылап жатқан өміріме су шашшы.

Ал өмірім тығылады көзіме,
Бәрін...
Бәрін... жасырамын өзіме
Мен бір күні о дүниеге кеткенмен
Мың бір Өлең сыңсып шығар өкпемнен.

Жұлдыз Бейсекова


Бөлісу: