Жүректі тыңдаңдар...

Жетеді қараңғы өмірдің 
мұңдары, сырлары санамда
Жыртығын жамамай көңілдің
жарасын жазыңдар адамдар!

Қиынға қырынан қарамай
Жаныңыз ашысын қоғамға
Ақылды жоғары санамай
жүректі тыңдаңдар одан да!


Бөлісу: