Тәубе

Тәубе

Жасаған Жаббар ием Жаратқанға,

Дұға етем күндіз түні,таң атқанша

Кешірім мен одан соң сабыр тілейм

Мұсылманға не керек мұнан басқа.

 

Сансыз күнә,зор уайым,бас қайғысын

Шүкіршіл етсеңші,тез айықсын

Қанша дұға еткенмен кейде тілек,

Қабыл болмай жатады бұл айқын шын

Кейде тіпті түсінбей жатамыз- ау,

Жақындардың зар жылап мұңаюын

Тауфих тілеп,қол жайып келген кезде,

Бар күнәмді кеше гөр мен байғұстың!



Бөлісу: