زاماننان تۋعان زار ويلار !!!
жеке
блог
блог
زاماننان تۋعان زار ويلار !!!
قارا زامان
اي، مىنا زامان قاي زامان قارا زامان
جارالايتىن جاس جۇرەكتى جارا زامان
ەكى كۇندىك لازاتقا الداندىرىپ
اللاسىن ۇمىتتىرعان الا زامان
تاربيەمىز قازاقى بولماعاسىن
جەڭىل ءجۇرىس جەزوكشە انا جامان
ناپسىسىن تياالماعان ۇل-قىزىڭ بار
سەزىمدەرىن توسەكپەنەن باعالاعان
كوپ سەزىمگە بەرىلىپ السىزدەنىپ
جالقاۋلىقپەن جاستىعىن جازالاعان
تۇسىنسە ەگەر تىڭداۋشىم ايتار ويدى
وزىنىڭ ويلاۋ شارقىن شامالاعان
كوبەيىپ بارا جاتىر بۇل كۇندەرى
وز ەلىن ءوزىم دەمەي قارالاعان
قولى جەتپەي قالسا ەگەر دەگەنىنە
كىنا ىزدەپ باسقانى تابالاعان
باۋىر-تۋىس الشاقتاپ ارالارى
اقشا ءۇشىن ءبىرىن-ءبىرى اياماعان
جاعالاپ قالتالىعا جاعاتسىنىپ
بۇگىنگىنىڭ بۇلتىنا سايالاعان
مۇنىڭ ءبارى نەدەن دەپ ويلاساڭىز
يمانسىزدىق دەيتىن ءبىر بالامادان
ەرتەڭ بىزدەر اللا الدىندا جۇزدەسەمىز
ويلاپ جاسا ءار ءىسىڭدى سانالى ادام
شالقار اقجولتاي ۇلى