Менің болашақ мамандығым

Журналист - жаза алатын адам. Бұл кітабындағы рецепттер немесе жақын туыстары үшін жаңа жылдық карта туралы емес. Ол әлемде болып жатқан оқиғаларды зерттеуші болып табылады, ол оқиғалардың жазылуын дұрыс жаза алады. Кез-келген адам өз үстелінде керемет жазбаларын ұстап, мақтаншақпен өзін-өзі қалаушы деп атайды, журналист емес. Бұл мамандықтың өкілдері ақпарат, мақалалар, фотосуреттер, БАҚ үшін жаңалықтар, онлайн-басылымдар, телеарналар, радионы дайындайды. Бұл қазіргі заманғы журналистика нысаны. Журналистика өте маңызды және қажетті мамандық. Біздің қарқынды жасымызда ешкім ақпаратсыз өмір сүре алмайды, және ақпарат журналистпен жасалады. Оның қызметі оның жинау, өңдеу және оқырманға «жеткізу» болып табылады. Мен мұны істегім келеді. Журналистиканың басты мақсаты - ақпарат пен бағдарлау. Журналист оқырманы қайда бағыттайды? Әрине, күн сайын бізге түсетін ақпарат ағымында үнемі жаңарып отырады. Нағыз журналистің міндеті - оқырманға немесе көрерменге ең қызықты, ең қызықты және ең пайдалы нәрселерді беру. Олай болса, бәріне де түсінікті әрі айқын болыңыз. Бүгінде журналистика барынша талдамалы және қатал болып келеді. «Тірі» журналистика біртіндеп зығыр аналитика және құрғақ есеппен ауыстырылады. Бұл әлемдік процесс. Сондықтан қазір журналистикада ең танымал және табысты болып табылады, ол логикалық ойлауға қабілетті, бастысы екінші, процесті және құрылымдық ақпараттан бөлуге болады. Менде осындай дағдылар бар. Мен сияқты журналист үшін жаңа ақпарат алу маңызды. Көптеген адамдарға бұл жаңалықты басқаларға айтудың қажеті бар, олар түсіндіре алмайды. Менің ойымша, мен олардың бірі. Мәтін ақпарат жинақталатын маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Балалық шағынан бастап, біз кітаптарды оқып, олардан қажетті білімнің барынша көп мөлшерін аламыз. Біз басылған сөз үшін пайдаланылады. Демек, журналистика сұранысқа ие және жақын арада барлық жерде Интернетте жетекші орындарға жол бермейді. Көптеген адамдар бұл мамандықтың қайтыс болатынын ойлайды, шын мәнінде ол өмір сүреді және біздің өмірімізде ерекше орын алады. Бұл жерде мен кейбір қалалық басылымдардың журналистерімен және редакторларымен кездескен кезде мен сенімді болар едім. Мамандықтың өзектілігі мен маңыздылығы менің таңдауыма да әсер етті. Жыл сайын еліміздің алдыңғы қатарлы жоғары оқу орындарында журналистика факультеттерінің байқауы көбейіп келеді және үміткерлердің файлдары жақсарып келеді. Бұл жастардың арасында мамандықтың танымал болуын көрсетеді. Публицист таңғажайып нәрселер жасай алады. Мысалы, ақпараттық ағындарды дұрыс бағытта бағыттау, қоғамның нақты реакциясын тудырады. Журналист шын мәнінде оқырманы басқарады, оны бір нәрсеге сендіруге тырысады, бір сөзбен айтқанда, оған әсер етеді. Ақпараттық соғыстар деп аталатын қазіргі кезде танымалдыққа ие бола алмайтыны құпия емес, оның барысында қоғамға дұрыс емес ақпарат немесе тікелей жалған пікірлерге негізделген пікір қалыптасады. Ең дұрысы, журналист шындықты және шындықты ғана айту керек. Бірақ бәрі де осы қағидаға басшылық бермейді. Баспа беттерінен, телевизиялық экрандардан және Интернет-сайттардан көптеген сенімсіз ақпарат бұрмаланған, бұрмаланған шындық. Мерзімді басылымдарда көптеген жалған пікірлер пайда болады, өйткені мұндай материалдар редакторлар үшін өте жақсы төленеді және оқырмандардың көңілінен шығады. Сенім сөзі деп саналады, сондықтан сіз кез-келген нәрсені жаза аласыз және оқырманға сене аласыз. Әдетте қоғамдық пікір қалыптасады. Бұл әсіресе теріс әсер етеді және бұқаралық басылымдардан келеді.



Бөлісу: