Өзім туралы

Сәлеметсіздер ме? Менің есімім МЕдина болады. Мен кішкене болсада өзім туралы айтып кетуді шештім. Қазірше 9 сынып та оқып жүрмін. Болашақ мамандығым Алла буйыртса Журналист мамандығына ие болу. Білесіздер, 11 сыныпта "онлайн" деген тестпен "ЕНТ" тапсырамыз деп жатыр. Әрине,қорқыныш сезім бар. Сондықтан 9  сыныптан киін Жургенов колледжна түсіп, "кино и тв" деген факультетке түсемін бе деген ой бар. Қалай ойласыздар бұл дұрыс па?  Жалпы одан киын универ "КазНу" га журналист болып оқып көргім келеді. 6 сыныптан бастап ТВ-дан бір рет болсын көрініп, яғги журналист мамандығын армандадым. 3-4 Сыныпта қалт етсе болды блакнотымды ашып өлең жолдарын жазатынмын. ОЛ кезде Дизайнер боламын деген ойға шомыып кететінмін. Шынымды айтсам ағылшын тілі мүлдем ұнамады.

Түрік тіліне қызығушылығым бар. оны 7 сыныпта байқадым.Ал,қазір Түрікше өз бетіммен үйреніп жүрмін. Сериалдарды аудармасыз қарапта кішкене түсінемін. Көп қыздар "Запах клубники" деген сериалдарды көріп журген секілді, мен де "Кара севда",яғни аударғанда "Черная любовь" деген сериалды қараймын. Ең сүйікті аактерым Бурак Озчивит. көптеген фильм.сериалдарын билемін. Айта кетсек "королек птичка певчая", "любовь похожа на тебя", "Кара севда" және тагы басқа. Бос уақытымда АСханада ас әзірлеген,кітап оқыған ұнайды. Кітаптардан: "Жабайы алма" ,"Счастье в трудные времена",КАк выработать уверенность в себе и влиять на людей,выступая публично" және т.б да кітаптарды оқыдым. Сіздер қандай кітаптарды білесездер? 

Осыда жеткілікті деп ойлаймын.Оқығандарыңызға рақмет. Пікірлеріңізді жазуларыңызды өтінемін. Бос уақытым болған жағдайда міндетті түрде Блог жазып тұратын боламын.



Бөлісу: