"Сіздің сезімталдық деңгейіңіз қандай?"

                           Сіздің сезімталдық деңгейіңіз қандай?

Адамдар өзі-өзінің психологы болып келеді. Демек, сіз бен біз өзіңіздің қандай екендігімізді өзгеден гөрі көбірек білеміз. Ал, мына сұрақтар одан әрі өзіңізді анықтай алуға септігін тигізеді.

 

Нұсқау: Сұрақтарға жауаптар беріледі, “иә” - 1 ұпай; “жоқ” – 0 ұпай.

Ø  Сіздің сүйікті жыл мезгіліңіз  бар ма? Ø  Сіз кемпірқосаққа қарағанды ұнатасыз ба? Ø Сізге жаңа тағамнан татып көрген ұнай ма? Ø  Күннің әдемі батуы сізді таңғалдыра ма? Ø  Сізге басқаның жанасып кеткені не массаж жасағаны ұнай ма? Ø  Жақсы көретін адамыңызға қолыңызбен тиісу, сипауды ұнатасыз ба? Ø  Ән әуенінің сізді жылатқан кездері болды ма? Ø  Кейбір дауыстар мен иістер бір оқиғаларды есіңізге түсіре ме? Ø  Әтір иісі сізді құштарландыра ма? Ø  Сізге кейбір маталарды ұстаған ұнай ма? Ø  Денеңізге жібек матаның жанасуы әсер ете ме? Ø  Жаңа түскен қарда серуендеген ұнай ма? Ø Күннің бетіңізге түсіп, қыздырғаны сізге ұнай ма? Ø  Қатты, шулы дыбыстар сіздің жүйкеңізге әсер ете ме?

 

7-14 дейін •Сіз өте сезімтал жансыз, жағымды дыбыстан, иістен үлкен рахат аласыз.
2-6 дейін •Сіздің сезімталдығыңыз жақсы дамыған. Кейде өте сезімтал болатын кездеріңіз де болады.
1-5 дейін •Сіз салқынқанды адамсыз. Ештеңе сізді құштарландырмайды. Сіз сезім туғызатын рахатқа бәрібір селқос қарайсыз.
 
Дайындаған: Өтегенова Әйгерім 


Бөлісу: