Күнделікті көңіл көтеруге арналған жеті кеңес

Өмір әр күнді жарқын және қызықты өткізуге мүмкіндіктерге толы. Сізге қажет нәрсе - аздап қиял және жаңа тәжірибелерге ашық болуға дайын болу. Әр күніңізді қызықты және есте қаларлық етуге көмектесетін бірнеше кеңестер:

 1. Жаңа хобби немесе құмарлықты табыңыз. Жаңа нәрсені көріңіз - сурет салу, музыкалық аспапта ойнау, экзотикалық тағамдар әзірлеу немесе тіпті кітап әлеміне саяхаттау. Жаңа хобби керемет рахат пен шабыт әкелуі мүмкін.

2. Достарыңызбен және жақын адамдарыңызбен уақыт өткізіңіз. Достармен кездесулерді, отбасылық түскі астарды немесе бірге уақытты ұйымдастырыңыз. Жақын адамдармен қарым-қатынас әрқашан қуаныш пен эмоционалды байлық қосады.

3. Спортпен немесе дене шынықтырумен айналысыңыз. Физикалық белсенділік денсаулықты сақтауға көмектесіп қана қоймайды, сонымен қатар эндорфиндерді - бақыт гормондарын шығару арқылы көңіл-күйді жақсартады.

4. Жаңа жерлерді зерттеңіз. Жақын саябақта серуендеу немесе көрші қалаға саяхат болса да, саяхатқа шығыңыз. Жаңа жерлерді табу әрқашан қызықты.

5. Жаңа нәрсені үйреніңіз. Өзіңізді оқытыңыз - жаңа тілдерді үйреніңіз, танымдық бейнелерді қараңыз немесе сізді қызықтыратын тақырыптар бойынша кітаптарды оқыңыз.

 6. Шығармашылықпен айналысу. Сурет салу, ән айту, би билеу немесе жазу болсын, шығармашылық өзіңізді білдірудің және көңіл көтерудің тамаша тәсілі болуы мүмкін.

 7. Ішкі тыныштықты ұмытпаңыз. Өзіңізбен байланысыңызды нығайту және ішкі тыныштықты табу үшін медитация немесе йогамен айналысыңыз.

Ең бастысы, тәжірибе жасаудан қорықпау және кішкентай нәрселерден ләззат алу. Өмір сәттерден тұрады және әр күн оны ерекше және есте қаларлық етуге мүмкіндік береді.



Бөлісу: